Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

jawab tag dari Muna


1. adakah anda rasa anda hot?

em...aku tak hot kot...hot dalam definisi aku ialah glemer dan jadik bahan gosipppp...mintak simpang malaikat pat ploh pat...tapi kdg2 suka naik hot jugak bila kena wat keja yang di paksa2...grrr (oo)


2. upload gambar kegemaran anda



takat dua tiga bulan nih aku rasa ni la gambar yang paling aku gemar pon...hekhek...gambar nih aku simpan kat dalam pendrive, so dat bleh bawak ke mana2...naik kegilaan jugak bila hadap dua tiga kali...mau di gigit skrin pc nih..

3. kenapa anda suka gambar ini?

gambar yang di edit2an...aku bukan yang jenis bermuka2...tapi, kali nie aku bermuka lanun...hehe...memang tak signifikan...satu gambaran jelas tentang beberapa watak sebenar aku...heheh...suda terang lagi mau suloh...


4. bila kali terakhir anda makan pizza?

dengan Keet...kat Mid Valley...last year...tak minat banget aku dengan piza neh...apa kata kita tukarkan pizza dengan roti gardenia...? yeah...baru ja lepas abehkan roti Wawa pagi tadi, dia ke klas..haha...mau melantak lima keping...bo liao...

5. lagu terakhir yang anda dengar?

Lie To Me With Style...dari Yuna..tengah mendonlod neh...blum sempat nak usha dalam2 lagi lagu nih...takat nih agak sedap masok lubang telinga..

6. apa yang anda sedang buat selain dari buat tag ini?

lain dari donlod lagu, ngah attach file kat yahoo.mail...nak send soalan esaimen audit kat Liza...harap2 di bantuin...

7. selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?

Keet suka panggil Jenny...hekhek...rasa kebaratan ok...i like it yeah..haha
Mimi gemar aja dia men'jowok'kan nama aku...huh...ada aku kesah..?
Paling suka bila ramai yang panggil aku J...mudah, cepat, selamat...

8. tag lagi 5 orang

tak minat nak tag sapa2 buat masa nih...

Sebab aku tak minat nak tag sapa2 buat masa nih...jadik... setel la keja aku kat bawah ni yer...

9. siapa no. 1?
10. siapakah orang no. 2?
11. orang no. 3 ada hubungan dgn siapa?
12. bagaimana dgn no. 4?
13. kata sesuatu tentang no. 5

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...