Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

bizi



aku bizi sekarang.......bizi peringkat jerit-menjerit..uwaaaaa....!!! final exam dah makin dekat......sipi-sipi......so, masa makin suntuk tuk bermain2 lagik.....dah third quarter...last chance...last 50% is rounding in my head....kalo bleh aku tak nak pisang buat buah dua kali.........'don't let banana fruits twice'.....haha.........




i'm not performing so well in my midterm......banyak yang perlu di catch up......sangat banyak sampai berdenyut medula oblangata aku mentafsirkannya.......carry mark tuk sum course pon kelihatan sangat sakit mata tuk di usha......sakit tahap juling itek jawa.....malas bukan lagi perkataan yang sesuai buat masa nih.....frasa paling ngam agaknya ialah.....workhard...!! workhard...!! workhard....!!

amin...!


apa yang penting...???? ( pitching wonderpets )
sombong...


harus pakai spek tuk sombong ok....ni cam orang buta pon ada gak sket2...heheh


mau buat sombong dengan beberapa perkara....aku perlu agak sombong untuk melihat pc ini ok....sombong tahap tak hadam tengok nasik.....petua
elak tidoq yang agak mujarab ....berasa sengal2 tengok tilam & bantal...yang part nih memang kena sombong tahap gaban...sombong tuk main2 mesej yang sangat x dak kejadah...


aku dirasok sombong...!
heheh....


"Hope Everything Goes Well"



2 comments:

  1. pas exam keja kl ka
    kl mana da kebun getah...
    ang nk keja mana...

    ReplyDelete
  2. cheh... (00)
    tu pasal la aku ingat nak balik amik benih dulu...
    bak mai orang petani sorang dua..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...