Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

Akal Perempuan Boring

Tengah boring nih..Huh..betul…boring yang amat sangat sehingga membolehkan aku mencipta andaian-andaian karut logik kehidupan perempuan.

Apa akan jadi pada aku kalo Fahrin Ahmad tu tiba-tiba suka kat aku..? Hoh?
Camana rasanya jadi seorang hot mama..?
Untungnya dapat body solid cam Beyonce…

Dan…
Paling mengganggu akal karut logik buat masa nih…

APA AKAN JADI KALAU AKU JADI PEMENANG JUTAWAN POWER ROOT..?

Nak beli tanah buat rumah…

Beli tanah luas-luas…pastu..

Ujung belah kiri...buat Rumah Banglo 2 tingkat kat mak ayah aku…siap ada guardhouse, gardener ngan maid skali..aku pon dok situ gak…ngan adik aku skali…ishk, sumalah kakak, abang, ipar, biras pon memang dialu-alukanlah…

Ujung blah kanan…buat Rumah Perlindungan Remaja Pempuan, sebab banyak sangat kes buang baby zaman sekarang jadi silalah buang kat rumah ni yer…lagi selesa dari tong sampah or sarang semut api…

Ujung blah kiri bawah…aku buat projek Perumahan Pangsapuri Kos Rendah…dijual dengan harga berpatutan untuk golongan berpendapatan sederhana mengikut kemudahan yang disediakan…

Ujung blah kanan bawah aku bukak kompleks perniagaan industri kecil & sederhana…kat sini, bleh la aku bukak bisnes makan & lepak…ala-ala starbuck melayu…bukan cam Restoran Jalwa kat SK tu…

Pastu, sambung buat Master kat Private Institution…

Kalo lebih sket-sket tu, simpan buat kawen & masa depan…hehe…malu pulak nak cakap lebih-lebih...




Emmmm…???

Tapi, pikir-pikir balik, susahlah…!
minum Power Root banyak-banyak takut ngidap diabetis…! Pastu tua-tua masuk spital...duit sejuta tu sampai tua kena bayar bil ubat ngan bedah pulak..
Hesh…!!
Tak payah lah…!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...