Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

D BANKER

masa aku kodek2 pendrive aku tadi tup tup aku jumpa something...looks interesting to be discuss here..untuk time2 financial crisis ni memang patut pon aku letak gambar nih sebagai tanda appreciate bangga gila dengan dia....hehe...gambar Toyon (kakak aku)...sangat mantop ok...


boleh dikatakan, dia Menteri Kewangan aku ar...

buat beberapa weeks nie terpaksa la aku buat2 muka tebal ala2 pakai bedak sejuk gitu...loan adik beradik...there's nothing wrong...bila nak mengepau lunak suara aku bertukar jadik sangat2 mengancam...apatah lagi dengan intonasi mendayu2 sedihnya...huh...cair....last2 terpaksa jugak dia masukkan aku dalam senarai expenses dia bulan nih...hehe...


ampun ye..ampun....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...