Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

menteri kewangan

usus aku hampir pecah...zapppp....over jugak efek dia...sebab time2 nie aku ada financial crisis yang agak terok, terpaksa la aku buat sibling loan...derita ok...blogger-emoticon.blogspot.comsesak nafas tahap koma dah rasanya ni...huh...mau berpeloh meleleh leleh taaappp taapppp jawab soklan dari kakak sulong aku...buat loan bank pon x interviu camni...tu kira orait lagi...soklan2 dia hadam ar jugak...skali bila Nurin a.k.a kakak (anak dia umur 4 thn) bagi soalan..gagap jugak aku...zappp trus masuk tikam buah pinggang, usus, dan seluruh isi...bertalu2...

belengasshhh...baru balik makan kenduri...

nurin : "pasai pa makcik x dak duit"

.....
sounds caring...blogger-emoticon.blogspot.comaku still rileks...

aku : "makcik x kawen lagi...xdak sapa nak bagi duit..."

.........mula2 nak buat2 sedih...intonasi memang menyayat ati la kiranya...khabir bhatia pon xleh carik pelakon camnie...

nurin :"tu la, kakak suh kawen, makcik x mau kawen...pi kawen dengan abah.."

.....hahaha...mau pecah usus perut aku... duit abah hang memang banyak...

aku :"kakak ada duit ka...bagi ar makcik sket"

....aku blakon lagi...bertahan..bertahan...still bleh senyum ala2 anak dara zaman jepun...layan jaaa...

then, dia mula naik lif tekan tingkat lima...dan tanya lagi...

nurin :"duit kakak banyak banyak banyak dari mak...ada 15 ribu....makcik nak berapa kupang...?"

erkkk....
blogger-emoticon.blogspot.com
tima kaseh je lah kakak...
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...