Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

lepak ngan Keet




K.A.M.I

bosan tinggal kat kolej...hurm...apa nak buat...facilities lebih lengkap dan selesa untuk aku belajar...tapi, aku still cannot perform very well...huh..! memang tak sedar diuntung...

kalo tak dak xtvt kat kolej...bosan...aku akan turun KL...lepak umah Keet (my bestfren) dua tiga malam...kat Vista Angkasa nun...buat2 macam umah aku..heheh...feeling kat umah ngan feeling kat kolej memang lain...bukan tak da umah sedara kat sini yang nak pi lepak...tapi, cerita di umah orang bujang lebih menarik...






benda paling best kat sana Char Kue Tiau...tambah2 kalo dapat makan free...lagi best...over best...gerai kat situ memang ramai customernya...meriah...sebab tu aku suka menyinggah...





dan Keet...memang tak dekut langsung bab2 belanja makan neh...heheh...

bulan ni, memang tak sempat langsung turun ke sana...masing2 busy...exam, esaimen, fieldwork...Keet pon sibuk...finishing her Ko-K activities...plus...final project..(do ur best Keet..!)...so, we juz mind our own business.

juz now, I miss them...now, masih...later...i dunno...huhu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...