Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

bahang kenduri Juma


tengahari tadi...

Big Boss mesej...'tulong jemput kawan2 makan kenduri'...penuh ayatnya...walau ada satu kata di eja dengan ejaan lama...aku still paham, ayat ayah sendiri...kalo buat2 tak paham, maunya aku di catu bekalan wang ringgit seminggu dua...



kawan2 terdekat dah dijemput...ntah dapat attend ka tidak...aku tak pasti...yang penting tanggungjawab ku dah setel...ada yang reply tengah musim sibuk menyibuk...aku rileks ja...bukan aku yang kawen...kalo aku yang kawen, nak2 aku fire sorang2...


dah dekat harinya...sabtu ni jaa...suma orang sibuk menyibuk...tiket dah dibeli, tapi still nyesal sebab gediks beli awal...hari yang sama, lepas baru sudah urusan beli-membeli tiket, Cik Siti (my sepuput) mesej...katanya nak balik Kedah berketa ngan along dan Kak Nyah...uwaaa..! bazer 40 hengget aku..! aku memang sep...huhu


rindunya tak balik kampung...bab2 nih, aku memang x sabar...x mampu bersabar walo seinci pon...x bleh kompromi...miss it...! miss it..!



dalam klas Tax tadi pon terbayang2 rumahku yang kotak dan penuh dengan bendera malaysia...bendera itu Big Boss punya semangat...tinggal esok ja lagi...abis klas pagi jumaat nih, aku akan trus blah...tinggalkan UPM yang penuh stress ini....





balik kampung..!!! Hooreyyy..!!! haha...girang bagai...!




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...