Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

Pasar Malam Putrajaya



ini malam sabtu lepas punya cerita...
angan2 Wawa Rumetku nak ke pasar malam kat Putrajaya petang tu last2 tercapai jugak..
lepas dapat memborro moto Yati Kechik...dan..mendapat petua2 jalan ke sana melalui ym dengan Dila a.k.a Mama Wawa...ngeee...akhirnya kami berlepas jugak ke sana...yeehaaaa....!!!




camni lah muka Wawa sepanjang perjalanan...start dari pintu keluar bilik..sampai la ke parking pasar malam..macam kerasukan jer aku tengok dia malam tue...kehkeh..risau amat jugak....seronoknya agak bagai malam tue..evendow dia agak cemas sebab kami sama2 banat bab2 jalan ke sana, tapi dia still sengih2 kerang..tak da lah susah sangat ke sana...cuma feeling tak penah sampai ke sana tue buat aku bawak moto terkedek-kedek macam kodok..nasib baik la x banyak kenderaan ke sana malam tu...nampak cam kami ja pulun nak ke sana...orang lain cam x berminat pon...terkeluar jugak soalan2 biol dalam otak..emm..? diorang tak pi pasar malam jugak ka..? bila dah sampai..moto di parking sekiut-kiutnya...emmphh..apa lagi..? serangggg...!!













Wawa cakap, orang utara memang suka makan CKT...emm..? ntah la..ya la tu kot...aku pon keutaraan jugak, tapi tak pasti pulak aku...yang penting....ni antara makanan fevret aku...
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...