Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

Broga Hill

Aku cakap siap2...tak banyak gambar mau kasi post...ini pon kira orait la, cukup ala-ala kadar nak bagitau yang gue udah senget lutut naik Broga...heheh

5 orang...ye, aku tarak tipu punya..memang aku sorang pempuan kat situ....MAAF ye, aku maseh SUCI...ini projek baik-baik punya...otak blue lah lu....hessshhhhhh....



Lawa tak..? Bukan gambar bawah nih, yang atas nun...gambar-gambar ni Wandy yang snap...takyah cakap pon orang dah boleh agak...naik broga bawak DSLR baru la syok....TRENDY larrr...kan?


OK. Enough. Takyah jeles2 tengok muka suka hati aku tu....Pasni ada sesapa lagi tak nak naik Broga, tolong ajak aku...aku rasa anak cucu aku nanti tak cukup puas hati tengok gambar-gambar entri ni...ye dakkk..?


Ohh...lupa...nak bagitau kat anak cucu yang Tok naik Broga ngan Tokwan...eh, silap bakal Tokwan...yang mana? ha, yang tu dalam plan Tuhan lagi, yang depan hensem sangat kottt...hahaha...


-----------------------------------------------------------------------------------------------


P/S : Kita merancang, kita juga yang menentukan...tapi, INGAT...perancangan dan ketentuan Tuhan itu lebih hebat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...