Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

i'm ALIVE

Aku hidup lagi….



Banyak benda mau kasi post kali ni…banyak lagi kisah hidup mau kasi tacap tahun ni…

memandangkan dah beberapa purnama blog aku dah jadi persis projek gajah puteh kerajaan negeri, jadinya malam ni banyak benda aku nak taip…tolong clap your hand pat lima kali…appreciate sket dengan kewujudan aku hari ni…

Nescafe panas kat Warung Pak Maiden tadi dah cukup kaww kaww buat mata aku terjojol sampai pagi…

nawaitu mula2 tekan suis tadi nak study sebarang dua menda alah yang aku dapat time training dua hari lepas untuk briefing pagi esok, maklum la lumrah hidup…

“syaitan boleh ada dimana2…nafsu boleh terpesong bila2 masa…”

Briefing kat ofis esok, kalau aku bagi jawapan tu kat bos mesti dia taro lubang telinga aku laju2… paling kurang dia sekolahkan aku dengan ayat ni ja…

“J..bila mau maju…?” hahaha…

dah masuk pat bulan aku masak hanget dengan ayat dia yang ni…

Oh, lupa nak cakap...aku dah bertukar status pekerjaan sekarang ni, keja kuli ja, kira orait la…
buat bela badan sendiri, buat bahagia hati sendiri…




atas dasar kebahagiaan tak datang bergolek…hati keras ni aku dah kasi cair sket2 sekarang…
mana yang bertahun jadi kerak aku dah kikis buang jauh2…

aku maafkan, BETUL..aku maafkan…tarak tipu punya.

buat sebulan dua ni aku hampir gila mengadap ceritera cinta yang aku sendiri pon tak pasti…nekad berani aku kali ni hopefully goes well…kali ni yang betul2 punya…tobat tak main2 dah…harap2 cerita cinta kali ni ada happy ending…AMIN.

Malas nak cerita panjang2, nanti rindu lebih2 pulak…
Segan nak cakap lebih2, takut market mengecut pulak….haha

Big Boss kata, “ tak pa, pelan2 kayuh…”



Big Boss sekarang ni dalam hati ada taman, hidup penuh kaseh sayang anak cucu…
tambah dua orang menantu baru ujung tahun ari tu dah cukup gamat rumah aku…

balik gong xi fatt choi bulan lepas mau tacing jiwa raga aku tengok dia bela ikan berkotak2…spesel untuk cucu kata dia...

sehhh, ayat cover der…Big Boss…

sekelip dua kelip macam Aquaria KLCC pon ada gak rumah aku tu…nanti aku bahan lagi cerita hobi Big Boss ni yang macam over pon ada aku rasa.

……………………………………………………………………………………….

OK…setel.
Setakat ni dulu update…ngantuk dah ni…nak layan minda separa sedar yang makin merepek-repek ni…ESOK KEJA…huh…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...