Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

Facebook

sejak akhir-akhir ni aku sangat kelihatan aktif bersuka-suki dalam facebook...

cari jurnal satu tajuk pon boleh makan lapan jam mengadap pc, mau digigit pc nih kalau hari ni bukan hari puasa...padahal macam halal nak tunggu tengok news feed naik bertingkat-tingkat...

dulu, aku tak minat sangat nak main facebook ni...mula register tahun 2007...dulu friend belum ramai, jadi dah macam projek gajah putih facebook aku tu...

bila facebook mula tukar layout dia tahun lepas, news feed tu pon aku tak tau boleh klik-klik...

sekarang handphone pon dah boleh digunapakai pecah meter online facebook...sekarang, tengah korek taik hidung pon boleh bagitau.."uuhh...taik hidung aku masen hari ni..".

macam tu lah gamaknya kegunaan facebook hari ni...kehidupan kita setiap hari seperti perlu dilaporkan...dijaja kepada semua orang untuk dikongsi...sharing is caring...jadinya sebab tu ramai yang dapat setel problem kat facebook...caring s loving...dan sebab tu jugak ramai yang bertemu jodoh dalam facebook...

FACEBOOK...it's free, it's always will be...

jadi karan tu pihak facebook la yang tolong bayarkan...bil broadband bulan-bulan pihak facebook jugak la yang tolong jelaskan...assignment berlambak-lambak pihak facebook jugak la yang tolong kampoikan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...