Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

Sambut Posa

kali ni sambut posa lain sket...


ntah ar tetiba feeling nak sambut kat umah tue membuak2...uwaaa....!!! sedeh...sedeh...realitinya, aku x dapat balik sambut posa kat kampung...kat umah...dengan mak ayah...

apa bezanya bersahur kat sini dengan bersahur kat umah..? sangat berbeza ok...kalo kat umah tu sahurnya lauk panas2 and yang paling sedapnya lain daripada sini...feeling bersahur pon lain...bangun buta2 kul 4 pagi ngadap makanan sahur ramai2 ngan mak ayah n siblings lagi berselera....then, bila dah kenyang minum2 dulu...teh o panas ke, milo ke, kopi ke....tu yang bestnya...

yes or no, aku sambut je posa wif my ever bestfriend...Keet...lepak kat tempat biasa....bersahur kat gerai char kue teow depan umah keet, vista...Ayu pon join skali...sedeh tue terpaksa aku buang jauh2, enjoy ja apa yang ada kat depan mata...




petang jumaat ari tue, satu kolej nampak empty jer...sama macam feeling kat dalam nih...aku pon angkat kaki skali bila tengok ramai yang balik umah...tue yang buat aku tetiba jadik emo tuh...


it's okey, 'sabar itu kemenangan'...lagi pon dis thursday aku akan bertolak balik kampung...bukak posa kat umah...hehe...best..best..!! cucur udang..!!! wait for me...!

Selamat berpuasa dan beramal ibadah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...