Masa Itu Ringgit..Jangan bazer masa baca lama-lama..buat la keja berpekdah sket.. - Ms. J

H1N1...bias bahang

hampir seminggu jugak aku diisytihar sebagai suspek 'wajib lepak kat bilik' last week...gara-gara virus 1 negara...

naseb aku memang baik sebab x kena pon virus tuh...hehe...sakit nak over..!! juz simptom2 seksaan bagai nak gila tu ja yang aku kena...

demam tahap panas buat rebus telor...
batuk siap xyah pakai speaker...
tabiat sedut siput 3.3 minit skali...
denyut2 tang bahagian otak paling seksa...
n simptom2 yang sewaktu degannya lah...korang tengok je lah kat dalam tv...lebih kurang camtu ja...

tu la, amik ringan lagi menda2 camnih...dah kena baru sibok2 nak berpurdah...hehe...ada yang siap tuduh aku malas basuh tangan lepas xtvt gali-menggali...huh...yelah2...memang aku pon...sekarang aku dah kerap kluar masuk toilet cuci tangan ok...lagi, hah, siap pakai mask lagi turun KL semalam...risau seh...tak nak aku mati muda...uwaa!!! kawen pon blum...


pape hal pon thanks untuk Syirin yang berani mati temankan aku pegi check kat PK UPM...belikan makan, pinjamkan balm, skodeng aku tido terbungkang...thanks weh...

dah aku sebut nama Syirin kat sini ada jugak nanti yang nak kecik ati...okla2....suma yang terlibat men'take care' aku....

Ayu, thanks sebab susah2 belikan stok makanan untuk aku...
Zuzu, thanks sebab sanggup berkongsi oksigen ala-ala kotor kejam ni dengan aku kat bilik, hampir setiap malam ok...haha...
yelah2, suma skali...huhu...dah macam artis pulak...


plz jaga tahap suhu badan anda musim2 camni....
minum banyak air...
mandi banyak kali...
bukak suma tingkap, biar ada udara masuk...
paling penting pakai mask time kluar umah....

harap2 sumanya ok.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...